ESU E31751 Locomotiva electrica Br 220 060-8, digital cu sunet, DB, epoca IV • 2395,00$

Locomotiva Br 220 060 face parte din gama "Engeneering edition" este realizata integral din metal, echipata cu un decodor cu sunet si power pack, dublu generator de fum, lumina in cabina, lumina la instrumente de bord, lumina la sala masinilor sunt comutabile. Locomotiva este echipata cu mecanic in postul 1, tampoane functionale, grad inalt de detaliere.
Locomotiva poate functiona si pe circuite AC cu 3 linii (prin montarea unei patine inclusa in set)

locomotiva Br 220 060-8 ESU 31751
detaliu locomotiva E31751 detaliu locomotiva E31751 detaliu locomotiva E31751 detaliu locomotiva E31751
HO DC AC cuplare scurta portcupla NEM lumini directionale Decodor cu sunet DB epoca 4

Locomotivele V200 au fost primele locomotive diesel destinate tractarii trenurilor rapide pe liniile principale din Germania, acestea au tractat trenuri rapide si accelerate. Primele 55 locomotive purtau inscriptia "Deutsche Bundesbahn" cu litere in relief, in anii 60 aceste inscriptii au fost demontate si inlocuite cu emblema DB. Locomotivele erau echipate cu 2 motoare diesel de cate 1100 CP, curand puterea acestora s-a dovedit insuficienta, din 1962 au fost produse locomotivele V200.1 echipate cu 2 motoare de cate 1350 CP. In anul 1968 locomotivele V 200 au primit indicativul Br 220 iar V200.1 au primit indicativul Br 221. Datorita intretinerii costisitoare locomotivele Br 220 au inceput sa fie casate incepand cu 1977, ultima locomotiva a fost retrasa din circulatie in 1984, in anii 80 au fost vandute 7 locomotive la SBB unde au primit indicativul Am 4/4, dar locomotivele s-au dovedit nefiabile si au fost vandute in anii 90. Cateva locomotive au fost vandute in Italia la FSF si FER, acestea din urma au fost modernizate cu motoare Caterpillar. In ziua de azi se gasesc mai multe locomotive in diferite muzee din Germania, unele dintre ele modernizate si in stare de functionare.

Caracteristici tehnice:
Formula axelor: Bo Bo
Putere maxima: 1618kW
Forta de tractiune la pornire: 239kN
Viteza max: 140 km/h
Greutate: 73.5t
Lungime: 18.5m
Nr. motoare: 2
Transmisie: Hidraulica
Data intrarii in serviciu: 1956
Nr. exemplare fabricate: 86